דלג לתוכן המרכזי

הרכבת מעגלים אלקטרוניים

BMK מספקת ללקוחותיה פתרונות מתקדמים ואיכותיים של הרכבת מעגלים אלקטרוניים. החברה נשענת על ניסיון וידע שנצברו במשך כשלושה עשורים בתחום, ועל סטנדרטים בלתי מתפשרים שהתגבשו לאורך שנים.

הרכבת מעגלים אלקטרוניים

BMK מספקת ללקוחותיה פתרונות מתקדמים ואיכותיים של הרכבת מעגלים אלקטרוניים. החברה נשענת על ניסיון וידע שנצברו במשך כשלושה עשורים בתחום, ועל סטנדרטים בלתי מתפשרים שהתגבשו לאורך שנים. בין השאר תודות להיותה חלק מקבוצת BMK, קבוצת ה EMS הגרמנית הבינלאומית מהמובילות בעולם.

אנחנו מציעים הרכבת מעגלים אלקטרוניים ומערכות אלקטרוניות על בסיס טכנולוגיות ויכולות הנדסיות מצוינות. זאת, בכדי לספק מענה כולל של הרכבות אלקטרוניקה לסקטורים שונים, אשר חלקם נדרשים לעמוד בתקנים רגולטוריים מחמירים. בין הסקטורים שאנו עובדים איתם ניתן למנות ענפים כגון רפואה, תעשייה, תקשורת, תעשיות ביטחוניות, ענף המוליכים למחצה, ענף טכנולוגיית המזון וכו'.

הרכבת מעגלים אלקטרוניים בחברת BMK כוללת את כל השלבים בדרך. החל מרמת הכרטיס האלקטרוני (PCBA) ועד לייצור מוצרים מוגמרים ברמת המכלול ובמתווה של Full Turnkey Project. כך גם החברה מתמחה באופן ספציפי בתהליכי NPI או הרכבת מעגלים אלקטרוניים לייצור אב טיפוס.

הרכבת מעגלים אלקטרוניים ב-BMK מתאימה לנפחי ייצור קטנים ובינוניים ועד לייצור המוני. כולל מענה הנדסי עם תמיכה מלאה לפרויקטים מאתגרים עם דרישות מורכבות.

הרכבת מעגלים אלקטרוניים עם קבוצה עולמית

BMK הינה כאמור קבוצה בינלאומית אשר מרכזה בגרמניה. כפועל יוצא מכך, גם קווי הייצור של החברה בישראל פועלים בסטנדרטים של קבוצת BMK ועם תהליכי בקרה ומיכון מהשורה הראשונה.
קווי הייצור מאובזרים עם מכונות שעומדות בחזית הענף וביניהן: מכונות Pick & Place, מכונות Press, Wave Soldering, Selective Soldering Systems, מערכי בדיקות חשמליות וכו'.

בקרת איכות

השם והמוניטין של BMK נבנה לאורך עשרות שנים ומתבסס על רמה גבוהה מאד של בקרת איכות והרכבות אלקטרוניות ב-SMT. בין היתר תודות לאוטומציה גבוהה של בקרת איכות In-Line בקווי ייצור עם מכונות AOI, SPI, פתרונות מתקדמים של On-Board Inspection ועוד. כך גם אנו מבצעים בקרת איכות Off-Line מחמירה באמצעות Set-Up Verification, בדיקות וויזואליות, מיקרוסקופיים דיגיטליים, בדיקות X-Ray וכדומה. 

הרכבות אלקטרוניקה עם תמיכה הנדסית מלאה

BMK מציעה הרכבת אלקטרוניקה עם ניהול ייצור במערכת אחת של ERP. תיקי הייצור הממוחשבים מעודכנים בכל רגע נתון, תוך כדי תנועה, וכפועל יוצא מכל שינוי הנדסי. החל מהשלבים של הקמת המוצר, דרך ביצוע המכירה ללקוח, וכלה בניהול מלאים, ניהול רצפת ייצור, ניהול שינויים וכדומה.

שירותינו בתחום זה של הרכבת מעגלים אלקטרוניים כוללים:

  • אלקטרוניקה SMT. 
  • הרכבות מעגלים אלקטרוניים לכל סוגי רכיבי TH. 
  • הרכבת אלקטרוניקה לכל רכיבי ה-Press Fit. 
  • ביצוע בדיקות חשמליות. 
יצירת קשר