דלג לתוכן המרכזי

איכות ובקרת איכות

מערך האיכות נשען על ניסיון של כ-30 שנה עם הקפדה עם על מנגנוני ביקורת בליבת התהליך, הכשרות עובדים,  והקפדה הן מבחינת ההון האנושי והן מבחינת פתרונות אוטומציה חדשניים לאורך תהליך הייצור.

איכות ובקרת איכות

בקרת האיכות בחברתנו מבוססת בין השאר על:

עקיבות (Traceability)

עקיבות חומרי הגלם בתהליך אשר מלווה את הייצור משלב ה-SMT ועד האספקה ללקוח תוך שקיפות מלאה בהיסטוריית הייצור.

חברות ב-IPC ועמידה בתקנים

o IPC-A-610.o IPC-7711/7721.o ISO: 9001:2015.o .ISO 13485:2003האקדמיה של BMK ; BMK AcademyBMK מאמינה כי בקרת איכות מתחילה תמיד בהון האנושי. כל עובד שנקלט בחברה עובר באקדמיית BMK תוכנית הדרכות אשר נבנתה עבורו בהתאם להכשרה הנדרשת. תוכנית ההדרכות מנוהלת במערכת הדרכות ממוחשבת וההדרכות מבוצעות בחלקן באמצעות מדיה אינטרנטית ובחלקן על ידי מערך האיכות בכיתות לימוד.תהליך ההכשרה מפוקח ומבוקר, כך שניתן לדעת בכל רגע נתון מהי רמת ההכשרה של העובד. התוכן עובר ריענון ודיוקים בתדירות גבוהה מתוך מטרה לעמוד בחזית בקרת האיכות בענף.

אוטומציה

תהליכי הייצור של החברה מבוססים על קווי ייצור עם מכונות אוטומטיות לבקרת איכות בכל שלב ושלב בתהליך. זאת מתוך מטרה למנוע כשלים סדרתיים ולאתר תקלות במועדים מוקדמים ככל הניתן.

לדוגמה:

  • Set-up Verification – אימות שחומרי הגלם תואמים את התכנון ההנדסי טרם תחילת הייצור.
  • SPI – ווידוא ביצוע נפח משחת המריחה כתחנת ביקורת לפני ההרכבה. 
  • AOI – בקרת AOI בקו הייצור (In Line) באמצעות מכונה מתקדמת שבודקת האם ההרכבה בוצעה כנדרש. בעיות המתגלות בבדיקה מייצרות התראה המאפשרת תיקון ומניעת כשלים סדרתיים.
  • Data collection – איסוף נתוני איכות מכל מנת ייצור לתהליך ייצור, וניתוח הנתונים לקבלת החלטות מושכלות לשיפור האיכות ובניית תהליכים מבוקרים לשמירה על האיכות.
יצירת קשר