דלג לתוכן המרכזי

בניית אב טיפוס

בניית אב טיפוס (PROTOTYPE/פרוטוטייפ) מגלמת מגוון רחב של שירותים מתקדמים ואיכותיים. שירותים אלו מבוססים על הבנה מלאה של האתגרים והמורכבויות בתהליך NPI ומעבר מפיתוח לייצור.

בניית אב טיפוס

בחברת BMK אנחנו מציעים את מלוא המעטפת לפרויקט מתוך מטרה לסייע ללקוחותינו בהחדרת המוצר החדש לשוק במהירות, ביעילות, במקצועיות ובסטנדרטים בלתי מתפשרים של בקרת איכות (עד לפרטים הקטנים). 

מחלקת ה-NPI בחברה מלווה פרויקטים של בניית אב טיפוס בכל שלב ושלב בתהליך. כולל תמיכה הנדסית מלאה והקפדה על אמינות גבוהה וגמישות מרבית. לרשותכם צוות ייעודי אשר מתמחה מזה עשרות שנים בפתרונות של ייצור אב טיפוס ודגמים. אנחנו מציעים גם מסלולים מהירים שמתקצרים ללוחות זמנים של 3-5 ימי עסקים בלבד. 

התמיכה ההנדסית המלאה והצמודה מסייעת בבניית תיעוד, ייצור אלקטרוניקה בתהליכי SMT, דוחות DF'x, וכל פרוצדורה משלימה נוספת שנדרשת לטובת האספקה הטובה ביותר, הן ברמת המערכת והן ברמת הכרטיס. BMK מבצעת בקרת איכות קפדנית על ידי צוות הנדסי. בקרה זו מאפשרת לנו (וללקוח) לוודא שכל הדרישות אכן בוצעו וטופלו כנדרש. לרשותנו כלים שונים כגון מיכון אוטומטי, מכשור ייעודי וכמובן בדיקות תאימות בין עץ המוצר להרכבה.

בניית אב טיפוס מתוך נקודת מבט יצרנית

אחד היתרונות הגדולים של BMK בתהליכי בניית אב טיפוס הוא נקודת המבט היצרנית שאנחנו מביאים לתהליך. צוות הנדסה מקצועי ומיומן יבחן לעומק ולרוחב את התיעוד שיישלח על ידי הלקוח. זאת, בכדי לברר עוד בשלב המוקדם והראשוני של טרום הייצור, האם התיעוד אכן כולל את כל מה שדרוש לייצור, מהן המכונות הרלבנטיות, ומהם הכלים ו/או הפרוטוקולים שיספקו את המענה הכי נכון. נקודות תורפה מזוהות על ידי הצוות ההנדסי מבעוד מועד. הצוות משקף את המצב ללקוח, וגם – חשוב מכך – יודע להציע פתרונות על ידי דו"ח ליווי NPI ודו"ח DFM, Design For Manufacturing.

הניסיון היצרני שלנו משרטט בחוכמה את תהליך הייצור המיטבי במסגרת ייצור Prototype / פרוטוטייפ. אנחנו עוזרים לגבש וודאות בשלבים מוקדים, מרכיבים תמונת מצב עדכנית מתוך משקפי היצרן, מתייחסים להתאמות לייצור המוני ושמים דגש רב על כדאיות כלכלית ורווחיות. 

 

בניית אב טיפוס - למה לבחור ב BMK?

בניית אב טיפוס עם BMK מאפשרת לכם ליהנות מניסיון של כשלושה עשורים. הן בפרויקטים של NPI בפרט, והן בהרכבות אלקטרוניות בכלל. החברה הינה בעלת הון אנושי מעולה, טכנולוגיה מתקדמת וידע מולטי-דיסציפלינרי בפרוטוקולים של תכנון, ייצור, הנדסה ושרשראות אספקה. יתרונות אלה הופכים את BMK לאחד הספקים המובילים בתחום לשירותי EMS, ומגלמים ערך רב מאד ללקוח. בכל בניית אב טיפוס אנחנו שמים לנגד עינינו את המטרה המרכזית והיא הגעה מהירה ככל שניתן לשוק (Time to Market).

BMK מתחדשת ומתעדכנת תדיר בהתאם להתפתחות הענף שאיננו עוצר לרגע, ומיישמת אין ספור פתרונות חדשניים. חברתנו מתמחה גם בפיתוח מודולים ייחודיים. לדוגמה, פיתוח מודול שמאפשר להעביר הצעת מחיר מפורטת בתוך יממה תודות לגישה ישירה למאגרי הרכש ויכולת לברר זמינות מלאי לגבי הרכיבים שדרושים להרכבת המוצר. לקוחותינו מקבלים תנאים מצוינים לתמחור עצמאי בלוחות זמנים קצרים ונהנים מגמישות שכה נחוצה בשוק תחרותי. בניית אב טיפוס בחברת BMK נעשית ללקוחות מסקטורים שונים כגון רפואה, חקלאות, מוליכים למחצה, ביטחון, גופים ציבוריים, חברות הזנק בשלבים שונים ועוד.

 

 

בניית אב טיפוס בחברת BMK, התהליך שלנו:

  1. קבלת תיעוד הנדסי מהלקוח – קבלת תיעוד הנדסי מהלקוח ובדיקת התאמה לכך שכל התיעוד הנדרש אכן נמצא.
  2. פתיחת עץ מוצר במערכת – פתיחת תיק מוצר ועץ מוצר במערכת BMK. שלב שנועד לקדם את רכישת חומרי הגלם, יצירת שרטוטים לקווי הייצור ולקווי ההרכבה, ניסוח הוראות הרכבה מיוחדות, קביעת בדיקות תאימות וכדומה.
  3. ישיבת הכנה לייצור – ישיבת הכנה לייצור בנוכחות כל המערך התפעולי הכולל אנשי הנדסה, איכות וייצור. מעבר על תיקי הייצור וקביעת מועדים לייצור עם תזמון ברור.
  4. ייצור אב טיפוס בליווי הנדסי – ייצור אב טיפוס תחת ליווי צוות ייעודי של תהליכי NPI המורכב מאנשי הנדסה ואיכות.
  5. דו"ח NPI - הנפקת דו"ח NPI אשר מסכם את הייצור ומתייחס לאמצעים ומסקנות בדרך למעבר מפיתוח לייצור המוני. 

השירותים כוללים, בין היתר:

  • דוח DFM. 
  • דוח NPI – דוח אשר מפרט את כל שלבי הייצור ונוגע גם בהמלצות שונות בכדי שהמוצר יהיה ייצור באופן האידיאלי (מתוך נקודות מבט של תועלת, עלות, כדאיות כלכלית ורווחיות).
  • לוחות זמנים – עמידה בלוחות זמנים קצרים שמגיעים אפילו עד כדי 3-5 ימי עסקים מרגע התכנסות חומרי הגלם והקבצים. 
  • תמיכה הנדסית מלאה – תמיכה הנדסית מלאה מנקודת מבט יצרנית. 
יצירת קשר